5. Kvalitetsmålsætning i Icopal Danmark

Ledelsen i Icopal Danmark besluttede i begyndelsen af 1990’erne at indføre kvalitetsledelsessystemer.

Målsætningen var at etablere et kvalitetssystem, som kunne sikre fejlfrie produkter og ydelser, der opfylder specificerede krav og kvalitet.

Icopal Danmark a/s kvalitetssystemer er dokumenteret gennem en række procedurer og instrukser indeholdt i et sæt kvalitetshåndbøger. Procedurerne og instrukserne giver de retningslinjer, som skal overholdes ved alle vore produkt- og ydelsesfrembringende aktiviteter.

Kvalitetssikringen fremgår af produktcertifikater samt af fulddækkende dokumentation for, at ydelserne er udført efter aftalemæssige specificerede krav og gældende retningslinjer samt kontrolleret for eliminering af mulige fejl.

    Denne hjemmeside anvender cookies i overensstemmelse med vores privatlivspolitik. Når du bevæger dig videre på icopal.dk, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores brug af cookies her.