5. Kvalitetsmålsætning i Icopal Danmark

Ledelsen i Icopal Danmark besluttede i begyndelsen af 1990’erne at indføre kvalitetsledelsessystemer.

Målsætningen var at etablere et kvalitetssystem, som kunne sikre fejlfrie produkter og ydelser, der opfylder specificerede krav og kvalitet.

Icopal Danmark a/s kvalitetssystemer er dokumenteret gennem en række procedurer og instrukser indeholdt i et sæt kvalitetshåndbøger. Procedurerne og instrukserne giver de retningslinjer, som skal overholdes ved alle vore produkt- og ydelsesfrembringende aktiviteter.

Kvalitetssikringen fremgår af produktcertifikater samt af fulddækkende dokumentation for, at ydelserne er udført efter aftalemæssige specificerede krav og gældende retningslinjer samt kontrolleret for eliminering af mulige fejl.

    Seneste pressenyheder

    Grønt tag fra første dag

    Læs mere...

    DM i Skills 2018: Lasse Langhave Meisner kåret som Danmarks bedste tagdækker 2018

    Læs mere...

    Icopal modtager hæder for deltagelse i Årets Byggeri 2017

    Læs mere...
    Denne hjemmeside anvender cookies. Når du bevæger dig videre på icopal.dk, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores brug af cookies her.