Torben Nielsens 25 års jubilæum

06-07-2018

Den 1. september havde anvendelsesteknisk direktør, Torben Nielsen, været ansat hos BMI Danmark (Icopal og Monier) i 25 år. Det blev fejret ved en intern reception torsdag den 30. august på hovedkontoret i Herlev.

_MG_0040_2

Anvendelsesteknisk direktør, Torben Nielsen.

Torben Nielsen blev ansat som salgskonsulent tilbage i 1993 og har gennem årene haft flere forskellige roller i salgsafdelingen. De seneste 9 år har han med udgangspunkt fra hovedkontoret i Herlev haft ansvaret for product management, anvendelsesteknik og uddannelse, senest også med fokus på tagsten og tilbehør fra Monier i forbindelse med fusionen til BMI Danmark.

Ny direktør for BMI Group i Norden

Tagbranchen har fået et altomfattende fordelsprogram

Lancering af ny webportal til byggebranchen